محرم بزرگترین جنبش معنوی جهان است 
کد خبر: 4156739
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران:

محرم بزرگترین جنبش معنوی جهان است 

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران گفت: ماه محرم بزرگترین جنبش معنوی جهان است  که باید از این ظرفیت بهترین استفاده را در جهت خدمت به محرومین داشته باشیم.

افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران، در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی، در مرکز نیکوکاری بقیه الله الاعظم شهرستان ساری، گفت: ماه محرم بزرگترین جنبش معنوی جهان است که باید از این ظرفیت بهترین استفاده را در جهت خدمت به محرومین داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته ۶۶۹ آشپزخانه اطعام حسینی در استان فعال بوده و ۷۸۵ هزار وعده غذایی و بسته معیشتی به ارزش ۵۴ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

 معافی تصریح کرد: با کمک و حمایت شبکه احسان و نیکوکاری مردمی، پیش بینی امسال ما رشد بیش از  صددرصدی پویش اطعام و احسان حسینی، با توزیع یک میلیون وعده غذایی و بسته معیشتی در ایام محرم و صفر است.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران اظهار کرد: مراکز نیکوکاری و دفاتر ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های مردم نیک اندیش استان هستند و همچنین مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه و از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# کمک‌های نقدی خود را جهت نذر اطعام حسینی پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha